torsdag 31 maj 2012

Torsdag.

Nedräkningen har börjat och imorgon får vi det svar vi väntat på i några veckor. Ska bli himla skönt att få veta hur läget är faktiskt. Och som jag berättat tidigare så kommer det korkas upp en dyr flaska Champagne om vi får positivt svar =-) Annars får vi köra en vända till. Alla ni som följer oss vet säkert att jag pratar om ZaZa och hennes dräktighets resultat med Cardento.


Ikväll skall mannen iväg på sommaravslutning för hans Loge. Det kan han behöva efter allt målande.
Så jag ska ha en mysig ensamkväll med min älskade son. Han har beställt middag så det blir pasta med köttfärssås ;-). När han somnat ska jag hämta stona från deras sommarhage, dom skall få stå i en mindre hage i natt så vi inte behöver jaga dem i morgon när vi ska iväg så tidigt.

Det var så mycket positivt som hände igår så jag var helt slut redan vid kl 20.00. Somnade gott på soffan en stund och för första gången på länge var det riktigt skönt, hahahaha. Hann dock vakna lagom till Hopp tävlingarna från Rom... Även om det var en trist tävling för Svenskarna så är det alltid trevligt med hästtävlingar på TV =-). Bättre lyck på nästa tävling kära Svenska laget. Första lagtävlingen
kom dom faktiskt 3 och det är inte illa pinkat. Vi har ett bra lag och jag är helt säker på att dom kommer hålla sig i topp 3 när dom 8 lagtävlingarna gått av stapeln och det håller jag såklart tummarna för.

Bli gärna vän med oss på Facebook om du inte redan är det. https://www.facebook.com/ Sök på Champagnegården =-). Ta hand om Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar