onsdag 9 maj 2012

Onsdag



Då var det redan Onsdag. Tiden bara springer iväg. Idag kom jag äntligen iväg till jobb, febern är borta men jag känner mig inte helt hundra. Pallar dock inte gå hemma längre, är så rastlös. Blir ingen Zumba idag men det överlever jag nog.

Då är det bara 1.5 dygn kvar till mina fina ska till Björkhaga =-). I morgon skall dom få komma in på box och få varsin skön dusch så dom glänser fint när dom anländer till Björkhaga.  Planen är att dom skall vara lastade och klara till kvart över sju sedan åker vi. Vi ska vara med på första kollen sen får dom stanna kvar några dagar så vi inte missar deras brunst. Olympic kommer på Måndag och Tiniz i slutet på veckan. Så håll tummat, tår hovar och tassar för att dom snabbt skall ta sig så dom får komma hem fort igen, jag kommer sakna ihjäl mig efter dom fast att jag vet att dom kommer ha det jätte bra =-)

Såg en helt sjuk annons på blocket idag...Kan inte låta bli att kopiera en del av den till Er...

Sommarbete för unga hanhästar

Jag har sommarbete för ett par unga hanhästar, daglig tillsyn. Finns också möjlighet för vinterinackordering, i lösdrifts-stall med stora uteområden.
Även stora betesområden med skog.

Priset diskuteras.

Vem vågar lämna sina hästar till någon som har så lite koll så dom kallar hingstar & valacker för HANHästar? Finns det HONHästar Och BEBISHästar också????Helt galet!

I en annan annons skulle en tjej sälja sin D-Ponny. Hennes säljknep lyder:
Hon är så pass snäll att man kan gå under magen på henne och det hänt att jag har somnat på hennes rygg...

Somnat på hennes rygg? Hon måste vara sjuk rolig att rida när man somnar på henne rygg???

Vad är det för idioter som har hästar? Förlåt men jag kan inte låta bli att reagera. Det är ju helt sjukt!
Undrar vart detta skall sluta. Fick mig ett gott skratt när jag läste dessa annonser i allafall =-)



Ni får ha en härlig fortsättning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar