fredag 18 maj 2012

Projekt Husmålning

Har nu Äntligen börjat vårt projekt att måla hela gården. Det var fan på tiden och jävlar vad snyggt det blir ;-D. Eller????????????????????

Innan....

Mio värmer upp...


Pappa blandar, Mio är Laddad!

     
Äntligen!
Far & Son arbetar i det tysta
Det ska synas att man målar, Inte Sant? ;-D


Ridturspaus för lilleman

Fina Killar. Å idag passade Mio på att trava lite också.

Visst blir det snyggt????

FikaPaus

Å, jag är så nöjd med färgvalet!

Mios eget lilla konstverk, Mycket vackert!

Utslagen kille somnade innan jag hann få fram hans kvällsmat... Barnarbete lönar sig.


Måste hinna med lite ridsportsmys denna helgen också. Hur ska jag hinna allt? Hämtat stona måla huset, gå på Cirkus, middag hos bror, rida Bazze, trimma Chilli, mysa med alla töserna... Önskar det fanns fler timmar på dygnet för i denna planering hinns inget mys med familjen med.
Fast det kan jag nog trycka in det också , å det ska jag banne mig göra NU. Hahaha.
                                                     Det är gött att leva:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar