onsdag 16 maj 2012

Bild Bomb Trolle


 Det var ett tag sedan jag la in bilder på Trolle vår lilla maskot som tror han är störst bäst och vackrast =-) Om sanningen skall fram är han minst, sötast, och väldigt egen, ena dagen är han snäll och söt som ett lamm för att nästa dag vilja döda allt i sin närhet. Fråga bara Josse, en dag högg han henne i näsan och jag ska helt ärligt säga att det var en väldig tur att näsan inte blev avbiten. Efter detta var han snäll mycket länge, fick väl dåligt samvete inte vet jag. Men så förra veckan blev han som galen igen och gick stegrande emot henne och slog med frambenen, efter ett tag slängde han fram benen över hennes axel, detta måste gjort sjuk ont! Han hann dessutom hugga henne i armen innan Josses tålamod tog slut och hon blev arg på honom och då blev han genast snäll och söt igen, fördrömade hingstatroll!

                               Tur han är söt annars hade han varit hundmat i skrivandes stund ;-)

Kallar Ni på Mig?
 Att äta och springa samtidigt är inga problem alls för vår lilla "Mulle"

Uppvärmning...


Underbaraste Manen ever, hahahaha

Å hej vad jag kan hoppa...

Det bästaste som finns i hela världen =-)

Äntligen lite utmaningar....

Tjohooo!
Stretcha måste man...

på ett eller annat sätt...

Detta är mitt sätt!

Tackar för mig!




1 kommentar:

  1. Hahahaha, lilla hästatroll ;-)

    Joo, det gjorde gaaanska ont!! Menmen, tur att han är så söt!! ;-)

    roligt bildspel!
    kram

    SvaraRadera