onsdag 30 maj 2012

Idag är en mycket bra dag.


Först får jag info om första konstaterade dräktiga stoet på Cardento och sen ringer telefonen och jag får massor med beröm för mina fina hästar och avkommor från Malmöhus Varmblodshästar som vill att jag kommer till Falsterbo och visar upp mina kommande avkommor nästa år. Mannen som ring hade hört mycket gott om oss och våra uppfödningar och såg framemot nästa års möte med oss =-) Kan man bli lyckligare än när man får bekräftelse utifrån att man gör något riktigt bra för Svensk Hästavel och som man dessutom Älskar att hålla med. Det är värt varenda blod, svett och tår kan jag lova ♥


4 kommentarer:

  1. Å i framtiden sitter vi där med våra glas champagne och kollar på dina fina avkommor som tävlar runt om i landet... Å bara njuter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi det hade varit något det ;-)

      Radera
  2. Grattis! Sånt kan man leva lääänge på!

    SvaraRadera