tisdag 22 maj 2012

Mitt Älskade Jobb UBDIREKT

Som ni säkert förstått älskar jag mitt jobb. Vi säljer bromsdetaljer direkt till Verkstäder utan en massa mellanhänder och kan därför hålla helt andra priser ut till våra kunder. Bolaget startade 2010 och jag började jobba här  Januari 2011. Jag är nu ansvarig över bolaget och jobbar stenhårt med att förvärva nya kunder och öka vår omsättning. Försäljningen går rakt upp och har gjort så sedan den dag jag började jobba här. Vi har många nya projekt på gång vilket givetvis gör det hela ännu mer spännande... Vi har tre fantastiska inne säljare, det dom inte kan om broms är inte värt att veta!!! Vi har tre st som jobbar på packning & lager.

Här får du se lite bilder från vårt kontor i Svedala och en del från vår packning och vårt lager =-)



Ronny, Innesäljare =-)

Ann, Städerska lika duktig på att dricka kaffe som att putsa ;-)

Eva, Packning =-)
Aila, Packning sköter pappersarbetet mestadels

3 av våra 6 lagerautomater


Här sitter jag när jag inte är ute på möte och besök =-)


Våra Artiklar:
      Bromsok

Bromsskivor

Bromsbelägg

Mont. sats bromsbelägg

Slitagevarnare

Bromsbackar

Mont. sats bromsbackar

Bromsslang

Bromsrör

Bromsvätskor

Bromsrörsnippelsatser

Vi säljer våra produkter via vår websida och för dom som vill via telefon. http://www.ubddirect.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar