tisdag 15 maj 2012

Tijingeling…




Idag har jag stora koncentrations svårigheter, mina tankar går ständigt till Björkhaga och mina flickor. Det är blandade känslor och tankar som snurrar i mitt huvud. 
ZaZa bör bli seminerad idag och det får mig att känna spänning och förväntan och lycka. 
Tiniz kommer att sättas igång på Måndag =-)
Olympic kommer också sättas igång på Måndag om hon inte skulle komma igång av sig själv.
Är dessutom väldigt spänd över vissa beslut ang Olympic,  men har nu hittat en lösning om det inte skulle blir som jag verkligen vill att det ska ;-D. 
Detta första gången som jag ställer upp mina fina flickor på station.
(kanske därför som jag saknar dom så förbaskat ;-), hahahaha, mesiga Jessica)
Jag vet att mina fina är på bästa stället med en fantastisk natur och duktiga och trevliga och erfarna människor. 
Längtar till mina fina är betäckta och jag längtar tills vi har varit på 16 dagars kollen så vi vet om det finns någon liten bebis i deras magar. 
Sen har vi  endast 90 dagars kollen kvar och det är den som jag är mest spänd för samtidigt vet jag att efter denna koll blir det en väldigt lång väntan men den är värd varenda minut ;-D.

Så som ni säkert förstår får jag inte mycket gjort idag, hahahahaha.

Ska snart köra till Lund och lämna över några STCC biljetter till helgens tävlingar i Klippan.

Henrik har varit och handlat en fyrhjuling till Mio som han ska få ikväll en batteridriven som han kan köra själv, vi har ju 2 liknande hemma fast dessa går på bensin och vad jag vet är den ena trimmad… Så än vågar jag inte släppa loss Mio på dom =-)

Vi laddar för att tvätta huset och hoppas att det torkat till helgen då vi skall börja måla.
Svärföräldrarna kommer och farmor kommer få ta sig an Mio medan Henrik, Stig och jag skall ge oss på hus målandet. Kommer bli så snyggt….

Tråkigt inlägg men jag har ingen inspiration idag överhuvudtaget –Sorry.



En liten Fråga:
FINNS DET NÅGOT DU VILL ATT JAG SKALL SKRIVA OM ELLER GÖRA HÄR I BLOGGEN???  Kom gärna med lite förslag då det ibland blir lite ”torka” på idéer.  =-D

Ta hand om Er!

Bilderna är på Red Hot Chilli, vår fina kille efter Niveau 1136 ue Wolfgang. Kommer visar på rådgivande hingstbedömning även i år. i fjol gick det strålande  =-) Så håll tummarna för honom i November.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar