lördag 14 april 2012

Sorry...




Har Inte hunnit skriva vidare på historien om min älskade Ängla Häst Hot Shot...

Kanske mest för att jag börjar närma mig slutet och drar mig för det...

(Önskar än idag att Hot Shot & jag aldrig fick något slut och på sätt och vis blev det så i slutändan då alla våra avkommor idag döps efter honom med ett HOT i deras namn. Detta kan givetvis aldrig ge mig tillbaka min älskade häst men jag ger honom en chans att "leva" kvar i alla våra fina avkommor)

Historien kommer dock inom snar framtid.
Hoppas Ni har tålamod vänta ut den.

8 kommentarer:

  1. Där finns en jätte fin hingst (oldenburgare) mörkbrun men stjärn som heter Hot Shot TP finns på Team Piaff för betäckning. Kanske hade varit ngt för framtiden och för att låta minnet av en sann vän finnas med och leva vidare på mer än ett sett. En mkt vacker och ståtlig hingst precis som din käraste.

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så :) ibland snubblar man över något som kan vara till nytta för ngn annan! :D
    Du kan ju berätta vad du tyckte om honom sen om du vill!

    SvaraRadera
  3. Trodde först att det var hingsten som du skrev om som din förra, men det verkade inte stämma ett skit, så förstod snabbt att så var det inte! Namn kan ge förväxlingar och kopplingar som blir "förvirrande"! Som din Mio...Red en russhingst i ungdommen som hette Mio! Han var med en liten goding!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Namn förknippas ofta med någon =-)
      Min Hot Shot och Hingsten Hot Shot är ju faktiskt rätt så lika så det är kanske inte så svårt att tro det ;-).
      Mio Russhingsten, så gulligt namn på en hingst =-)
      Hahahahaha

      Radera
    2. Haha... Visst är det så! Men jag tyckte den hingsten va läcker! Kul att du också tyckte det :) men det är lite roligt att dom var så lika med teckningen. Sen att han har bra resultat hör ju inte saken sämre! Kanske något för nästa avrlssäsong?

      Radera