onsdag 25 april 2012

Bildbomb Buz VS Josse

Kan inte låta bli att lägga in dess underbara bilder på Buz och Josse. Hahahahaha.
Och bara så ni vet så gav sig Josse "fan" på att inte åka av vilket hon faktiskt inte gjorde, guldstjärna till dig vännen ;-)






       
                                   Underbara bilder från en duktig fotograf, Madde =-)

                          Här kommer några bilder på hur fint Buz & Josse brukar hoppa ;-)
                           Ska bli så spännande på Söndag när dom ska ut på sin FÖRSTA P&J.


Tänkte att det kanske skulle vara lite roligt att presentera mina duktiga tjejer som hjälper oss så mycket med alla våra hästarna, Josse & Madde.
Vad tror Ni om detta?  
Jag har bett dom skriva ihop lite om sig själva och deras drömmar för framtiden. Dessa inlägg kommer inom kort. Hoppas det blir lika spännande för Er som för mig att läsa dom inläggen =-) 

Ha en bra dag alla sköna läsare =-)

(Trycker ni på bilderna förstoras dom och ni kan då se Josses underbara minspel, hihihi)

6 kommentarer:

  1. Bara det inte händer på söndag dem översta bilderna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kan vi åtminstonde bjuda Er alla på roliga Bilder och film ;-), hahahaha

      Radera
  2. HAHAHAHAHAHA!!

    Jag får väl skriva klart min text ;) Har iiingen aning om vad jag ska skriva...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Madde är klar =-)...
      Så skynda skynda , hahaha...

      Radera
  3. Roliga bilder!!!!!!! Tack

    SvaraRadera