lördag 21 april 2012

Hot Shot Del Tretton.

En fråga som dom kör på Krister på P3, Moraltestet, Skulle du döda en för att rädda hundra? NEJ ,det hade jag inte, MEN, efter det jag fick vara med om, så var jag Så Obeskrivligt lycklig över dom 6 st hästarna som bara kort innan det inträffade flyttade ifrån Torup, att dom levde efter det vi andra upplevde, kanske låter det konstigt för er men för oss tillhörde dom ”familjen” och på något sett var det dem som fick oss att ”överleva” och börja se framåt. Givetvis har dom andra tjejerna säkerligen andra anledningar till Överlevnad precis som jag men det var en gnutta hopp i allt det svarta även om det tog många år för i alla fall mig att gå vidare på Riktigt. Och det kan jag bara tacka alla mina djur för utan dem hade jag aldrig klarat det. Speciellt vill jag påpeka att utan min älskade hund Zambo tror jag banne mig inte jag varit med här idag i all sorg var det inte så långt till att ”hoppa” över till andra sidan, det var svårt att se en mening men allt det som hände och det är det såklart fortfarande. Än idag har jag skamkänslor, dåligt samvete att jag inte fanns där och räddade min älskade Hotte… Varför fick jag inte den chansen??? Älskade Hot Shot Jag önskar jag fanns där för dig när du behövde mig som allra mest!- F.Ö.R.L.Å.T M.I.G Ä.L.S.K.A.D.E V.Ä.N-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar