torsdag 5 september 2013

Projekt Påbörjat


Idag har jag målat vårt hinderförråd och en del av ridbanestaketet för att se hur det kommer att se ut när allt är klart. Blir Jätte Snygg... Tycker jag iallafall ;-). Imorgon drar jag på Riksföl men på Lördag fortsätter jag mitt målande. Ska bara köpa lite mer färg samt Grön färg till dörren så det blir enhetligt med dom övriga byggnaderna på vår gård =-)
Förre Bild




Slutresultat med prov på hur det blir tillsammans med ridbanan i samma färg =-)
Ikväll ska mannen iväg på något möte så jag ska mysa alldeles ensam med min Älskade son med undantag när Hanna kommer och fixar B2s fötter. Han har fått tillbaka sina tråkiga sprickor när han var på betet och  jag vill försöka få rätt på hans fötter snarast då vi snart skall börja jobba med honom! Hästarna fick sin lunch vid ett och Madde och Lena har stallet idag så nu ska jag tvätta och fixa lite innan Mio kommer hem från dagis så jag kan ägna all min tid till honom ikväll. Ha en bra dag och Ta hand om Er!

Ps. Var och shoppade en ny snygg grimma till Chilli härom dagen vilket han verkligen behövde. Denna ska han få imorgon =-). Finaste Killen i Världen.

Mitt favorit märke när det kommer till grimmor. Prisvärda och har bra kvalité




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar