tisdag 3 september 2013

Fredag

Fredagen spenderades med Carro i olika hästshoppar och vi njöt av en god lunch tillsammans. Vi hade en super mysig dag. Jag shoppade två täcke till Chick samt ett par vinterstövlar och en massa handskar, äter tydligen handskar till frukost här då mina handskar alltid har en benägenhet till att försvinna. Jag handlade också ett läckert skärp =-) Dessutom hann jag in till Esprit där jag hittade ett par toppar som var jätte snygga.

Kvällens Förrätt

Kvällens huvudrätt



Bästa DJ:n



Väl hemma fick jag kasta mig i duschen för kvällen skulle spenderas i goda vänner sällskap. Mannen var hemma med Mio så det blev en helkväll med mina goa vänner som jag inte träffat på så länge! Vi hade en underbar kväll med många skratt och god mat och dryck på Oliviers i Lomma hamn! Tack alla för en mycket trevlig kväll, ingen nämnd ingen glömd!

Mannen var och hämtade upp vårt tält som vi ska ha all halm,ensilage i. Skönt att ha det hemma - Nu ska det bara byggas upp för att sedan fyllas  upp inför vintern!

3 kommentarer: