måndag 16 september 2013

Bazze

Äntligen har jag börjat ta tag i det som jag så länge längtat efter men inte riktigt haft tid för och det är såklart att sätta igång min härliga kompis Bazze igen. Nu har vi sakta men säkert börjat och det är så skönt att vara igång igen. 5-6 dagar i veckan är målet att han ska få hitta på något vilket både han och jag behöver. I Fredags red jag honom i ett lättare pass på ridbanan i ca 20 minuter och därefter skrittade vi ut. Tog mannen med oss så han kunde ta några bilder =-) Som vi njöt både Bazze och jag =-) . I eftermiddag ska jag tömköra honom lite lätt och imorgon blir det en lång promenad på asfalt, får se om jag rider eller promenerar med honom för även jag behöver få upp min kondition/ork/flås efter vår långa vila =-) Härliga att vara tillbaka i sadeln igen... Nu kör vi 

Duktigaste Bazze

Mys

Nöjd Kille

Nu ska ni lyssna på Farbror Bazze barn - Jag ska lära er allt jag kan ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar