måndag 9 september 2013

Lördag

I Lördags desinficerades stallet och tvättades sedan en sista gång för i år. Nu står stallet och torkar och så fort det är torrt ska boxarna halmas upp så dom är redo för utbildningshästarna och ridhästarna att komma in.

På eftermiddagen kom fina Camilla och fikade med oss och mös med sina flickor Revvo & BossaNova. Kl 16.00 kom det en spekulant på BossaNova. Kul men samtidigt hoppas jag på att Camilla kanske skulle kunna behålla denna tuffa godingen. Funderar nästan själv på att köpa henne men samtidigt har jag hästar så det räcker... Men men vi får se vad som händer med fina BossaNova!
Missade att mitt nya Iphone skal kom i Fredags så jag blev glatt överraskad när jag hittade det i brevlådan på Lördagen istället. Blev väldigt nöjd över hur det blev =-)
Kvällen blev lugn och väldigt mysig med mina älskade grabbar. Vilket kändes välbehövligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar