fredag 29 juni 2012

Fredag =-)

Har idag fixat all mat både till Lördag och Söndagens kalas. Vi har också fixat vin och varit och handlat lite blommor som jag nu planterat ute. Blev dock några blommor inne också =-)

Denna finingen blev inköpt

Givetvis blev det rosor också, det kan jag inte vara utan =-)

Hittade denna jätte snygga västen som jag bara inte kunde motstå.



Skall måla vattenpumpen men har inte hunnit än...




Hittade en gammal mjölktunna i garaget. Nu har jag hittat var den skall stå ;-)


Plantering


Plantering


Har dessutom städat förberett maten inför morgondagen och kvällen. Godispåsarna till morgondagens kalas är klara! Denise har varit här och städat ur lägenheten och lämnat tillbaka nyckeln, Tackar =-). Gräset är klippt, det fixade svärfar, Tack!

Helen är nu på väg ner till oss. Bör vara här om någon timme och då blir det god mat och dryck sen blir det ett bad i badtunnan, om jag inte somnar innan ;-). Det har gått i ett idag.  Och än är vi inte klara. Ska bädda sängen och hänga in några handdukar i lägenheten där Helen skall bo denna helgen.

Imorgon blir det fullt ös. Får se om jag hinner blogga annars hörs vi på Söndag =-).

Ha en mysig Söndag och Ta hand om Er

3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt trevlig och mysig helg! Kram
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen Tack!
      Hahaha snacka om förvirrad...
      Trevlig Söndag! Visst var det Fredag igår...
      Hahahaha
      Detsamma Vännen!

      Radera
  2. Hoppas helgen gick bra! Å grattis till lillprinsen! Snart får morsan hämta andan!

    SvaraRadera