tisdag 12 juni 2012

Tårtbak

Dryga Tisdag... Är fasiken ännu tröttare idag än vad jag var igår. Längtar hem till min säng!

Mannen bakar tårtor för fulla muggar till Denise student i morgon. Denna gången blir det jordgubbstårtor och gubbarna köper vi givetvis av Lars & Gert http://www.borgebyvilt.se/start.htm . Finns ingen som har godare Jordgubbar  det kan jag garantera=-). 

Tårtbak


Har suttit av mina möte idag och dom har som vanligt gått strålande.  Vädret har skiftat från stålande sol till ösregn och nu tillbaka till grått & trist med några små chanser till att solen lyckas trycka sig igenom alla moln. Dödens väder. Var f-n är sommaren??? Säkert därför alla är så trötta också, vi har garanterat SOL brist! SverigeLand i ett nötskal =-/

Chilliboy


Ska ut och fixa med hästarna en stund idag sedan blir det bums i säng efter en varm och skön dusch.
Behöver komma i säng tidigt så jag kan ladda batterierna ordentligt.

ZaZa

Madde kommer och tar hand om alla "måsten" idag med hästarna och skall även rida Buz skönt en dag som denna. Det innebär att jag endast behöver mysa med mina Älskade hästar för Bazze är inte igångsatt efter att dojan åkte. Planerar dock att sätta igång honom efter helgen =-).

Bazze


Ha en bra dag på Er! Och fortsätt tycka till om vilken Champagnegårdsbrodyr Du tycker mest om och skriv gärna varför. Har fått massor med svar på FB vilket är sjuk roligt. Gör det dock inte mycket lättare att välja då det är väldigt jämnt men dom lekande fölisarna har lite försprång så det lutar åt den bilden.

Fina Grisen


2 kommentarer:

  1. Vilka härliga foton! Lider av akut solbrist! Å saknar sommarkläder! Ena helgen badade man o sen vart det ta mej tusan vantar på vid hundmorronpromenad! Sen har det varit närmare till långkalsonger än shorts! Trött är bara förnamnet!

    SvaraRadera
  2. Ja visst e det tråkigt!
    Hoppas det vänder snart.

    SvaraRadera