fredag 15 juni 2012

God Morgon

Sitter nu med ett stort jobb projekt och en ännu större kopp Kaffe =-). Känns väl sådär att sitta inne och jobba när jag skulle kunna vara ute i det fina vädret som enligt vissa påstås kommer vända och bjuda oss på regn hela helgen. Skadar inte för regn behöver vi till våra hagar det enda trista är att det typ varje helg är dassigt väder och på vardagarna när man är låst på sitt jobb då tittar solen fram... Den där solen får nog snart börja tänka om alternativt stråla på dagarna och låta regnet titta fram på nätterna ;-). 


Blir som sagt jobb hela dagen för att ikväll åka till Henriks bror Rasmus för god mat och fotboll... Jag får bjuda på den, är ju ingen fan av fotboll och när spelarna spelar som dom gör så förbättrar det inte direkt vad jag tycker om fotboll. Det skall dock bli mysigt att träffa Rasmus, Hedvig och Peter & Sarah =-). 

Fick lite roliga bilder på Trolle av Josse. Vår lilla Tokiga  Maskot. Tur han är söt den lille busen!

Trolle har roligt åt Josse


Vem har sagt att en häst inte kan sova som en hund?

Hahaha, Livet Leker!

Härom dagen tränade Josse för Alice med Buz. Träningen gick jätte bra. Här kommer några bilder från träningen =-)





Så duktiga =-)

Nu skall jag återgå till mitt projekt. Ni får ha en härlig Fredag och ta hand om Er!!!


12 kommentarer:

  1. Men vilka gulliga foton! Gulle Trolle o duktig Buz....Nu ska jag leka sommar! Blir sommarstuga hela helgen! Stoppat in en st katt i bur! Protesterar högt!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahah roliga texter till bilderna xD

    Buzan var såååå duktig !! Vi får väl åka iväg på en ny P&J snart! =-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får kolla när nästa P&J är i närheten.

      Radera
  3. Haha... den där Trolle påminner sjukt mycket om seriefiguren Mulle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller Hur. Borde kanske kalla honom för det istället ;-D

      Radera
  4. Åh herregud den där lilla klutte skulle jag definetivt kunna ta med mig henn! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Ja han är ett charmtroll, därav namnet Trolle ;-D

      Radera