onsdag 13 juni 2012

Student tid =-)

Älskade Mio showar =-) ❤


Igår när jag kom hem hann jag i princip endast få i mig lite mat och ta en varma skön dusch innan jag och Mio tillsammans slocknade på soffan =-) Tror inte kl var mer än 19.00, hahahaha. snacka om att vara trött ;-). Nu känner jag mig faktiskt riktigt pigg, så härligt!

Vår sittande mini Häst ❤

Sitter nu på jobb och laddar inför studentfesten vi ska på ikväll. Denise tar studenten och detta ska firas massor givetvis ;-). Henrik håller på med det sista på tårtorna. Presenten är fixad så nu inväntar jag endast att kl ska bli 14.00 så jag kan bege mig hemåt och hjälpa Gunilla med det sista.

Älskade Lympan ❤

I morgon är det sommarfest på Mios dagis vilket innebär att alla barnen bjuder på ljuv musik och barnen som skall börja på Montessori skolan i Borgeby ( är från 5 år upp till 15 år) skall avtackas för sin tid hos oss. Alltid lika sorgligt då ungarna gråter av saknad och spänning inför sina nya äventyr. Efter barnens uppträde och barnens avtackande så bjud det på tårtor i massor. Bra start på dagen, inte sant ;-D...

Älskade Tiniz ❤

På Fredag skall vi till Rasmus och dricka öl och titta på fotboll. Själv kommer jag inte titta så mycket på någon fotboll då jag sjukt ointresserad och inte tror ett skvatt på Sverige i denna turnering. Gav Svenskarna en chans och det var i Tisdags och det gick ju verkligen lysande. Kommer dock bli väldigt mysigt att träffa Rasmus och Hedvig och förhoppningsvis Peter och Sarah också.

Vackra Bazze ❤

Lördag bär det av till Ola & Hanna för god mat och trevligt sällskap =-).

Älskade ZaZa ❤

Söndag hoppas jag verkligen blir som den vilodag den är till för annars kommer det bli en seg början på en ny vecka som dessutom är midsommarveckan då vi har mycket att se fram emot. Midsommar firande med familj och vänner och det mest spännande av allt ät att vi skall kolla stona på Midsommar afton. Får se om vi har bättre tur denna gången vad gäller dräktighet.

Dom Vackraste ❤

                                 Ni får ha en härlig dag och ta hand om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar