söndag 18 mars 2012

Ps Flyinge & Partner AB


Var på Ps Flyinge & Partners Hinstvisning igår.
Ärligt talat trodde jag inte det skulle vara något men ack vad fel jag hade.
Hade av någon anledning fått för mig att det endast skulle visas en massa unga Hingstar men det fanns både äldre och yngre med på visningen så jag blev glatt överraskad =-)
Blev ärligt talat riktigt förtjust i många av hingstarna.
Som tex Balou du Rouet som travhoppade hela stöden upp, vilken kraft den hästen besitter. Dessutom visades den svara skönheten Diarado, vilken häst så vacker och sådan kapacitet. Vi ska inte glömma Cabachon som jag såg för två år sedan och inte tyckte han var så speciell, nu var han det. Vilken fantastisk häst, hoppa som en gummiboll. Som Paul Schockemöhle sa. Det ända felet denna hästen har är att han har fel ägare, så sant så, han skulle varit Vår ;-D.

Om jag sedan tittar på Dressyrsidan så överraskade Skovens Rafael stort, vilken gång och vilken utstrålning. Jag blev också väldigt förtjust i Sir Donnerhall och Fina De Noir som är på bilden över inlägget.

Jag ångrar inte en sekund att jag åkte till denna visning. Vilken Show det bjöds på.

Jag har tyvärr inte bilder på alla Hingstarna men kommer lägga upp dom jag har i olika inlägg så ni inte blandar ihop dom =-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar