lördag 31 mars 2012

Duktiga Flickorna





Egen hage och egen box och dom sköter sig galant mina fina flickor =-)

Igår var jag på Kickoff med mina härliga arbetskollegor och vi hade så trevligt.
Först hade vi en konferens på ca 1,5 timme och efter det bjöds vi på en härlig lunch med stekt sill macka öl och snaps till förrätt och sedan in planka med ett gott rödvin.
Kaffe och rom faktiskt som var fantastiskt god och en bit tårta till det. Efter den goda lunchen fortsatte vi ner i puben och tog en massa öl... På vägen hem bjöd Tommy in på en Konjak, mycket trevligt. Sedan blev det en snabbis till MC Donalds då Mio bestämt ville ha en Happy meal.

Har haft en kraftig huvudvärk typ hela dagen men får skylla mig själv, tycker dock det var värt lite skallebank efter en eftermiddag och kväll som igår ;-)

Mannen har tagit stallet medan jag fixar tvätten. Har dessutom gjort piroger med en het köttfärssås som skall frysas in och som jag sedan kan ta fram när det inte hinns med att laga någon middag ;-), kan ju faktiskt vara skönt att slippa ibland.

Mio har feber idag så min planerade utekväll fick snabbt planeras om.
Nu blir det istället en lugn och skön och välbehövlig hemmakväll med mina prinsar.

Vi ska strax åka iväg och hyra någon film och köpa Sushi som vi kan mysa på ikväll.

Hoppas Ni alla får en mysig Lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar