tisdag 27 mars 2012

Hallå i vårvärmen



Ledsen att jag inte hann blogga igår.
Har häcken full både privat och på jobb.

Hann tyvärr inte rida igår för gubben min var iväg på styrelsemöte hela kvällen men ikväll ska jag ut och trimma både mig själv och Bazze.
I morgon är det Zumba igen men jag ska försöka att hinna lina eller tömköra Bazze innan jag ”kör” livet av mig ;-), är inte så tuff när jag kommer hem efter ett pass Zumba men jäklar var roligt och skönt det är. Har ni inte provat så gör det, rekommenderar det djupt speciellt om man tycker om att dansa.

Josse åkte till USA igår och skall vara bort i två veckor och på Fredag åker Madde iväg med sin familj en vecka så påskhelgen kommer bli fullständig med alla hästar ;-) Hahahaha
Och givetvis blir det en massa påskmys också för det kan man ju inte vara utan =-D

Den 5 April ska gubben och jag på hingstvisningen i Björkhaga Stuteri.
Vi ska ställa upp både Montina och Olympic dit för betäckning och allt är fix och färdigt
för detta. Längtar som ett litet barn till mina flickor är betänkta och klara…

Ikväll blir det grillning med familjen. Kan man ju inte låta bli att göra när det är så härligt väder! 20 grader hade vi här i Svedala på lunchen… Tjoohooo Så underbart=-D

Måste jobba vidare…

Ta hand om Er.

4 kommentarer:

  1. Kom på en sak som var/är positivt med din blogg...Du skriver ofta! Man följer ju inte gärna en blogg som inte är aktiv.... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Champagnegården27 mars 2012 kl. 21:31

      Å Tack.
      Jag håller helt och hållet med dig
      därför försöker jag skriva något varje dag.
      Men visa dagars undantag ;-D

      Radera
  2. hejsan!

    hoppas det ar bra med er alla! Jag har det super!! Steker sonder i solen, haha ;-)

    Jag langtar ossa till tjejerna e bestackta!

    Ha det bra och halsa alla djur o manniskor! =-D

    kramar
    Josephine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Gud vad härligt!!!
      Sola lite för oss också=-)
      Saknar Dig.
      Kram

      Radera