fredag 2 augusti 2013

SommarFest & Fotografering

I Onsdags var det tid får vår årliga sommarfest tillsammans med familjen Linderholm, som vi umgåtts sedan jag var typ 3-4 år. Linderholms dotter och jag har dessutom gått i samma klass under högstadiet så vi känner varandra väldigt väl ;-). I år låg det på Linderholms lott att ha festen hos sig i Rörum och jösses vilket skönt ställe. Fina hus, Äpple odling, bär och potatis med massor av fler grödor. Pool och badtunna där barnen passade på att leka friskt. Ett ställe med ett lugn som hade fått den mest stressade person till att coola ner.Vi bjöds på god mat och dricka. Barnen hade en privat show med sång och dans. Ja som du säkert förstår så hade vi en mycket mysig dag med många underbara skatt.
Våra Älskade Sommarbarn
Igår kom duktiga Laila(Fotoform) med sin fina familj hem på lite middags mys. Laila kom också för att fotografera gammel hunden Zambo men passade även på att fota Pazz & Bentley. Underbara bilder som jag givetvis kommer dela med mig av till er så fort jag får se dom själv =-). Kände att jag vill passa på att ta lite bra bilder på Zambo medan han fortfarande är pigg och glad och snygg som få. Ska bli väldigt spännande att se bilderna. När vi fotat färdigt så passade att på att grilla lite gott och sedan njuta av en underbart god sommartårta.
Sitter just nu och får tårna uppätna av vår mycket söta Zocker kattunge, Tur han är söt - AJ. Tänk så mycket bus det kan finnas i en så lite kropp, helt galet och alldeles underbart att sitta och titta på. Så mycket livsglädje, underbara kissen!
Tid för vila, Tycker mamma Gizmo!
Idag åker Mio till Farmor och Farfar, han ska vara där hela helgen. Agneta kommer och kollar ZaZa som började brunsta så smått igår, lika bra att kolla henne så vi inte missar henne. Håll tummarna för att vi ska få en chans till att seminera henne i år. Älskade hästen.
Sötaste ZaZa
När alla "måsten" är avklarade idag så ska jag passa på att sola och bada, lika bra att göra det innan vår underbara sommar bestämmer sig för att försvinna. Ni får ha en bra dag. Ta hand om Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar