onsdag 31 juli 2013

Underbara Zocker

Alla försäljnings katterna försvann direkt. Det var med den delad känsla men nu hoppas jag verkligen att dom fått sina bästa hem. Kvar har vi Disco som vi inte kan bestämma oss för om vi skall sälja eller inte... Tiden får väl utvisa det. Socker söta Zocker däremot kommer bli sjuk svår att sälja, alla i familjen älskar den lilla busungen till den milda grad. Så den får nog allt bli en ChampagneGårds familjemedlem.
Dizco

Zocker
Igår kom Madde och Lena tillbaka från sin ledighet och semester. Dom var här och fixade typ hela dagen tillsammans med Nicole. Nicole kommer vara här en hel del om jag känner henne rätt ;-) trevligt, hon är jätte duktig och älskar allt som har med hästar att göra.

Igår och idag kom äntligen regnet på riktigt - Så skönt. Nu kommer gräset säkert börja växa som bara den igen så våra hästar kan få gå på bete länge även detta år ;-). Hoppas dessutom att Chilli skall hinna få gå på gräsbete innan hösten och allt matchning inför Bruksprovet sätts igång på riktigt. Chilli är fortfarande kvar hos M&M men kommer snart hem då semin säsongen börjar lida mot sitt slut och vi snart endast har våra egna sto kvar hemma. Längtar efter honom men vet att han har det bäst. Och faktum är att jag träffar honom väldigt mycket och då passar jag alltid på att mysa och pussa på honom ordentligt så jag klara mig tills nästa gång vi ses =-)

Ni får ha en bra dag & Ta hand om Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar