torsdag 15 augusti 2013

Onsdag/Lillördag

Idag har jag varit inne på kontoret. Det händer mycket nu på UBDirekt - Mycket Spännande =-). Hade oxå ett intressant möte som jag ev.återkommer till i senare inlägg (Om allt blir som vi hoppas och planerar för). När jag kom hem tog jag stallet lite snabbt och sedan kopplade vi släpet för att åka och hämta upp Chilli som vi skulle köra ner till Drop In Vaccination hos Distriktarna i Flyinge. Mycket smidigt, behövde inte ens lasta ut vår fina utan han vaccinerades i släpet. Gick snabbt, enkelt och jätte bra - Dukiga ChilliBoy!
När vi kom hem tände vi en brasa och mös upp oss i soffan hela familjen. Regnet vräkte ner precis som det gjort hela dagen... Mio fick förresten en egen fåtölj idag som jag hittade på Blocket. Skit cool var den och lillkillen blev jätte glad.Han vägrade lämna den ens när han skulle käka middag =-). Goa Unge. Har även gjort ett kap på en gunga till honom fast det vet han inte om än. Tänkte överraska honom med den när far hans fått tummarna loss och satt upp den ;-) Tror iaf. att Mio kommer bli lika lycklig över sin nya lekställning/gunga när han väl får den =-)
Denna veckan är sista veckan Mio är hemma från dagis. Egentligen skulle han varit tillbaka på dagis redan i Måndags men Mio ville bestämt hjälpa pappa på hans jobb då han nu under trösketider kör lastbil med spannmål. Vilken lycka för en maskin tokig liten kille. Nu åker han både lastbil, traktor och idag även tröska =-) Lyckligare Unge får man allt leta efter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar