lördag 29 maj 2010

SommarFriheter...



Idag hinner vi inte blogga så mycket här på gården för matte och husse ska fixa stora sommarfriheten till oss hästar... Vi kommer få en massa gott gräs i sommarfriheterna MUMS! Hoppas bara på att den omtalade Sommaren snart skall komma, jag längtar.

Igår upplevde jag något mycket skrämmande - Himlen öppnade sig och gudarna hade värsta kriget, det blixtra och dundra-MYCKET OTÄCKT och BLÖTT... Men tro det eller ej, Jag Överlevde =-)... Vilken tur.

Vi får nu vara ute längre och länge i våra små frihetshagar så i natt släpptes vi inte in försen kl oo.oo -Spöktimmen- Men jag var inte ett dugg rädd, nä jag hälsa matte välkommen med ett ljuvligt gnägg när hon kom hem från sin middag och tog in oss =-).
Jag vet att matte Älskar att jag snackar med henne varje gång vi ses, så det ska jag fortsätta med. Det finns ju inget bättre än glada mattar och hussar, Inte Sant?

På Återseende Vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar