måndag 17 maj 2010

När kommer Sommaren?




Alla pratar om Sommaren. När kommer den? Hur ser den ut? Är det då mamma och jag skall ut i stora Friheten? Hmmm Har en massa frågor men har lite svårt att förstå vad alla chattrar om...
Det jag har förstått är däremot att sommaren skall vara den underbaraste tiden på Året, ska bli skönt med sommar, sol och busiga Vänner. Hoppas den kommer snart!

Har knappt sovit inatt för vi har en katt här som haft opera hela natten...
Matte har slutat ge henne piller (p-piller) och efter det har hon blivit som tokig.
Mamma säger att om 1,5 - 2 månader kommer här att springa en jädra massa mini Gizmo katter... Tycker vi har katter här så det räcker, matte har dock försäkrat mig om att det INTE kommer att bli fler katter i vår flock för alla mini Gizmo är i stort sätt redan bokade till folk som vill ha dom! Skönt!
Inte för att jag inte tycker om dom men det finns ju faktiskt gränser, både för mig och Husse... Då främst för Husse ska tilläggas.

Matte och Husse har satt upp svarta plastremsor runt hela mammas och min frihet, förstår inte varför dom gjort det men jag tycker allt att dom Inte behöver hänga där, det ser så ovårdat ut, så jag har börjat ta ner dom, ja man måste ju hjälpa till med något här i världen.

Ikväll kommer mormor Annika och ska hälsa på. Jag har tränat på en massa trick som jag skall visa henne, ska bli roligt att få agera Cirkus Häst ala Red Head med pannluggen stående som en tuppkam! Skit coolt alltså=-)

Jag skall lyfta benen ikväll och bli borstad av den mjuka sköna borsten-Längtar- efter den mjuka borsten alltså ;-)... Benen vill jag gärna ha kvar i backen. Så vi får väl se om det blir något ben lyft eller inte ;-) hehehehe, hoppas matte har kameran med ut, då skall jag bjuda på lite bussssss!!!!! hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar