söndag 9 maj 2010

Kan Själv...


Det händer massor här på gården.

Matte och Husse håller på med vår Paddock som det heter. Dom sätter staket så jag inte skall kunna smita när jag blir stor nog att hitta på bus där =-) Sedan håller dom på med Toastmaster planeringen inför mattes brors Bröllop nästa helg. När husse och Matte firar bröllop så skall Alice, hon som bor sidan om här, ta hand om oss hästar, kan bli spännande... Å jag lovar att sköta mig ;-), hehehe.

Mor min och jag kan nu går ut och in från hagen alldeles själva, visst e vi duktiga;-). Å gud vad det är härligt att komma in på kvällarna det är alltid så rent och fint i vårt hem och maten är framdukad. Det är fantastiskt skönt med hemhjälp och vi har den bästa!!!

Enligt Matte och Husse växer jag som ogräs, inte konstigt tycker jag då jag går och trycker i mig ogräset... Det måste ju ge resultat någonstans, alltså på min storlek,hehehe. Men jag måste erkänna att det är inte så skönt att växa, det gör faktiskt lite ont ibland, men det som inte dödar stärker och min plan är att bli Störst Bäst och Vackrast i Världen... Å nog tycker jag att jag är på god väg alltid ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar