måndag 3 maj 2010

1:a Dagen på mitt liv i den stora vida Världen.




Idag fick jag på nytt uppleva något otroligt! Å jag som precis kommit till denna konstiga Värld...
Matte och Husse visade mig att det finns en mycket större plats än mammas och mitt och den stores hem... Den var så stor så du kan inte ana alltså, och den luktade... konstigt och gott.... Jovisst vet du mamma kallade den för frihet... Matte för hage... Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den för eller vad jag skall tycka även om jag måste erkänna att det var otroligt skönt att få springa för glatta livet. Vi var i denna så kallade frihet och mamma visade mig och alla andra vart skåpet skall stå om man så säger... Ingen fick gå nära Mig-Hehehehe- Vilket var ganska skönt faktiskt. Efter någon timme fick vi komma in i tryggheten igen-Gissa om det var Skönt-... Gäsp... Mat-Sova-Mat-Sova......... God natt Vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar