torsdag 27 maj 2010

Jag kan när jag vill å då är jag jävligt Duktig =-)


Sent igår kväll bar det av till seminstation igen där mamma blev betäckt.
Jag hoppade in i släpet som aldrig för... Matte var så stolt över mig!

Matte berättade igår att det ser ut som det kommer hit ett sto till gården och med lite tur så medföljer det då en kompis till mig=-), ingen hade blivit gladare än jag då det kan jag lova.

Matte ska eventuellt betäcka det nya stoet med Niveau (min Älskade Far), som ni förstår så är matte väldigt förtjust i honom. Matte säger att han hoppar som en gud och är klok och cool, precis som matte vill att hästar ska vara, så jag satsar på att bli Minst lika bra och med lite tur så kanske jag får behålla kulorna mina ;-) å då är jag nästan Far upp i dagen, vilken lycka!

Bilden ovan är på min Älskade Matte, tycker det är på tiden som ni får ett ansikte på den snällaste och bästaste extra mamman i hela världen. Henne ska jag se till att få stanna hos till det är dax för dom gröna ängarna om man så säger... Måste tillägga att jag har världens bästa husse oxå men honom kommer jag att prata mer om en annan gång.

Hopp i galopp- syns snart!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är superduktig och kvicktänkt ! Det har man sett när du hoppar över mamman din !
    Jag har träffat din matte & husse & bättre kan du inte ha det. Jag kommer att följa dig, vackra Chilli !

    SvaraRadera
  2. Tack söta Du ;-)...
    Det bugar och bockar jag för.

    SvaraRadera