onsdag 26 maj 2010

Ska bli med syster eller bror.





Idag har det hänt grejer ska ni tro.

Jag har åkt i en mycket konstig grej som skakar och låter, när den slutade skaka så vet jag INTE vart jag hamnade...

Morsan och matte och husse var med så jag kände mig rätt så trygg (bara rätt så) för otäck det var det ändå!

Mamma berättade att vi åkt transport och att det är lika bra att jag vänjer mig vid detta snarast då människorna gärna drar runt oss hästar på detta sett till olika grejer, både roliga och mindre roliga!

Hmmm Jag vet inte om detta var så roligt, jag ska nämligen bli med bror eller syster.
Precis som om det skulle behövas? Jag klarar mig väldigt bra med ensamheten med min mor!!!

Å inte blir det med min stiliga far denna gången (så det innebär väl att vi BARA blir halv syskon?)

I år skall mamma semineras med Chicago från Danmark som är stationerad på Westlife.
Mamma ska bli seminerad i eftermiddag på Hageby gård, det var här vi var i förmiddags.

Detta innebär alltså att jag måste åka transport ännu en gång ikväll... Men men så länge mamma är med så ska det nog gå bra =-)

Nu går mamma och jag i gräshagen på framsidan, där alla farliga bilar, traktorer och annat kommer förbi, tur det inte kommer så mycket sådant här på landet.

Sammanställningen av första gångs grejer jag gjort överhuvudtaget idag:

Gått in i släp
Blivit ledd i grimskaft (rodeo kan ni tro)
Varit från hemmet.
Varit på annan Farlig mark.
Går nu i gräshagen... Med grimma

Visst e jag duktig.
Kommer nog sova som en stock när vi kommer hem ikväll efter nästa tur till Hageby.

På återseende snart mina Vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar