måndag 3 maj 2010

Lilla försmaken på det stora Äventyret.


Har nu blivit 1,5 Dygn. Det är fullt ös i mitt och mammas hem... Får otroligt mycket kärlek av matte och husse och mamma såklart. Men idag upplevde jag något så Otäckt så du kan inte ana...
Jovisst vet du, min matte och husse tog in en mycket konstig grej i vårt hem och trädde det över mammas huvud och gick iväg med henne... Ja rakt över gatan till Han Den Stores Hem.... Oooohhh vad rädd jag blev (men berätta inte det för någon)... Alla trodde jag skulle följa med över men Icke!!! Husse kastade sig över mig och vi rullade runt på gatan utanför vårt hem, jag kämpade för mitt liv men fick till sist ge upp... (Vilket i och för sig var rätt skönt eftersom jag då fick vara nära min mamma igen, vill Aldrig mer komma ifrån henne det var ssssåååååå hemskt.) Jaja, fick lungnat ner hjärtat mitt en stund men just som jag trodde att nu kan det inte hända mer idag så kommer ta mig sjutton matte och husse tillbaka och gör samma procedur igen-Fast baklänges-Å tro att det var lika läskigt, ända skillnaden var att denna gången tog inte matte tag i mamma utan hon bara öppna den konstiga saken som alltid försvinner när matte kommer(Läs Boxdörren)... Å mamma bara Försvann... Igen... ja jo men... alltså!!! Hon kom givetvis tillbaka när hon märkte att jag missade avgången ( vilket jag gjorde typ 12-13 gånger)... Dagens Äventyr slutade dock lyckligt med lite hjälp från husse. Jag kan väl säga att jag somnade väldigt gott efter detta =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar