onsdag 8 maj 2013

Ursäkta

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har så himla mycket att fixa inför Chillis stunande 3-års test på Fredag samt att vaka Olympic var 20:de minut dygnet runt,fixa med alla andra hästar, och Mio förstår, han behöver sin beskära del av sin mor också ;-) samt hinna med allt med B2 som åker på bete på Lördag. Han ska maskas,badas,verkas och filmas innan avfärd och jag vet ärligt talat inte hur jag ska hinna med allt. Men det löser sig =-). Maskas får han göras imorgon på morgonen sen far vi till Flyinge och hjälper M&M med deras visningshästar samt kollar på dom andra 3åringarnas bedömningar. Madde & Lena håller ställningarna här och vakar över Olympic. Tror hon kommer vilken natt som nu och magkänslan har sagt mig att hon kommer på Torsdag natt, den som lever får se ;-) hahahaha. Längtar som ett barn på julafton efter mitt kommande Emmerton föl. På Fredag är vi i Flyinge hela dagen och kl 17.30 startar Chilli som kommer stå i Flyinge på box och ladda hela dagen. Lena & Madde håller ställningarna här hemma även denna dag, tur vi har dom två alltså =-)
Nu har jag fixat Chillis saker han ska ha på testet och packat det mesta så nu ska jag hoppa i säng för några power naps  mellan fölvaken... Sov Gott & Ta Hand Om Er!!!

Trött,Tung, Tjej -Längtar nog lika mycket som jag efter att fölis ska titta ut!

4 kommentarer:

  1. Undra om den tjejen tycker/tänker lika som oss att de där dagarna man "går över" är lika jobbiga som övrig graviditet! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser så ut... Blev inget föl inatt men denna följande natt kan hon nog inte stå emot längre ;-) Har satt gigantiska vaxproppar =-)

      Radera
  2. Lycka till med killen i dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det kan verkligen behövas =-)

      Radera