fredag 10 maj 2013

Gladare Kan INGEN Vara ;-)

Är så himla glad och stolt och lycklig. Red Hot Chilli blev bästa hopptalang på 53,5 poäng. Gångartsmässigt fick han 48 poäng då han för dagen var lite väl hingstig och spänd och då han fick en 6 på traven så blev det inget dubbeldiplom men vad gör väl det? Han är ju en hopphäst och skall så vara! Hans omdöme i gångarter : 9 9 8 7 6 9 =48 p Hans omdöme i Hoppning: 9 9 8 9 9 9,5 = 53,5 p
Vi fick som ni säkert förstår hoppdiplom =-) Vilken häst vi har fött upp, helt galet =-)  Och eftersom vi fick bästa resultat så har vi även vunnit ett täcke och lite annat. Men det bästa är att vi vann Ragnhild Rydholms vandrings pokal, Ragnhild Rydholm var jag hos när jag var tonåring och hjälpte henne med hennes hästar. Mycket av det jag kan om hästar idag har jag lärt mig av henne. Det är en ära för mig att få motta detta pris =-)!
Vill passa på att tacka Mikael Nolin och absolut bästa Maths & Mattias -  Utan Er hade det inte gått! Tusen Tack Bästa Ni.

Länk till artikel på Ridhesten.com: http://www.ridehesten.com/en/Heste-nyheder/SeNyhed/?ID=17057#.UY1yuCmBTQA.facebook
http://www.ridehesten.com/dk/Gallery/GalleryView.aspx?ID=109&PicID=45911&PageIndex=0
Stolta Teamet bakom ChilliBoy




Man får vara mallig när man kammar hem hela skiten ;-)

2 kommentarer: