tisdag 16 april 2013

Tisdag

Min dag har bestått av jobb på kontoret samt en avstickare till Agneta med lite papper. Fick då se världens finaste lilla föl som kom till Världen i Söndags. Efter Turmalin-Cardento alldeles underbart söt var den lilla tjejen... Å vad jag längtar tills våra föl kommer. Inte lång tid kvar nu. Är som ni säkert vet beräknade till den 29:e April och nu har mina fina tjejer börjat sätta juver-Så spännande =-). När jag kom hem linade jag Chilli i paddocken inför morgondagen då Maths skall komma och rida honom. Han var jätte duktig och pigg precis som han bör ;-) Älskade ChilliBoy!
Nu har mannen åkt på logenfest i Helsingborg så jag ska mysa med Mio hela kvällen, alldeles underbart. Ni får ha en härlig kväll & hoppas ni får njuta av solen precis som vi får här i FlädieLand. Ta hand om Er!

2 kommentarer: