torsdag 13 december 2012

Massor Spännande...

Idag har jag fått ett mycket spännande erbjudande... Mer vill jag inte berätta fören jag vet mer.
Jag har också givit ett för båda parter bra erbjudande/förslag på samarbete till någon som vi tror mycket på och dessutom tycker väldigt mycket om. När jag fått svar kommer jag givetvis berätta detta för Er ;-)...

Idag jobbade jag endast till kvart i tvp för att sedan fara till Flädie Kyrka och se Mio och hans vänner lussa för oss vuxna =-)... Å så söta dom var alla barnen och så duktiga man blir ju nästan rörd när man sitter där på träbänken och hör deras ljuva stämmor. Efter firande i Kyrkan var det fika på dagis. Barnen hade bakat lussekattor - Mycket goda =-)
Världens Bästa
Har fått ridsport idag så kvällen är räddad om man så säger, hahaha dessutom fick jag equipage i veckan som jag inte hunnit läsa än så det lär blir en sen kväll för Fru Håkansson.
Mys Lekyr

I morgon far vi till Danmark och Tivilo med min bror och hans fina familj. Ska överraska Mio med denna resa så det enda han vet i nuläget är att han är ledig från dagis och skall träffa sin favorit kusin/vän Emelie ;-)....
Tivoli i Damnark
På Lördag kommer C och skall titta på Hot Lady igen... Vi skall dessutom hugga en gran på förmiddagen och på eftermiddagen skall jag börja förbereda för Mammas suprise middag på Söndag... Tänker Inte berätta vad vi ska bjuda på än men det kommer för den som kan hia sig till på Söndag Efter middagen. Kommer bli en intensiv Söndag då vi ska fira Mammi kl 13.00 på Hellas och sedan Gunilla (Henriks Mamma) i Tygelsjö kl 18.00... Dessutom ska jag fixa all mat till Mamma så det blir en tidig morgon och som det ser ut en hyfsat sen kväll... Trots jobb dagen efter... Men det löser sig. Har endast 4 dagar kvar innan juluppehållet på Direkt, så jag överlever nog ,-').Madde är så snäll så hon hjälper oss med intag både i morgon och på Söndag + att hon fixar lite med hundarna på Söndag fast det inte är hennes dagar i stallet (hon rider då endast buz och tar hand om allt som tillkommer honom)... Tusen TACK Madde, du är Bäst!
Hot Lady

Hoppas Chilli kan åka till M&M vilken dag som nu... Det är på gång i alla fall, pratade med Maths idag därav vet jag det ;-). Får dock se vilken häst jag får med mig hem... Hulda eller vilda Werner, den som lever får se, hahaha hur som så blir det bra vilket som! Är så glad att vi har M&M som vänner, Tack För Ni Finns Ni är Bäst! (Var bara tvungen att skriva det för det är precis så jag känner).

Nu ska jag försöka få upp Mio ur badkaret, packa lite inför morgondagen sen blir det B&B som en bra avslutning på en bra vecka(Beauty & Beast kanal 7- Så himla bra!!!) Och hinner vi innan det börjar ska vi sätta ljus i vår gårds bock, det höll jag på att glömma ;-)

Go kväll på er & Ta hand om Er!

Ett Kallt FlädieLand Tackar för sig idag =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar