onsdag 5 december 2012

God Förmiddag.

Är fortfarande hemma då Henrik precis kommit hem från saltrundan. Nu är han ute och släpper ut grabbarna i sina hagar. Ska sen snabbis till jobb då mitt VPN inte fungerar så jag kan jobba hemifrån igen. Mio mår lite bättre idag men nätterna är hemska! Får knappt en blund själv pga av hans rosslande och hostande så jag är Inte den piggaste tjejen på jorden just nu. Bara denna istadiga förkylning vill ge sig. Hela familjen är förkylda upp över öronen, ggrrrr, not nice!

La ut Hot Lady till försäljning igår som ni kan se nedan. Mest för att känna på marknaden lite för planen var egentligen att hon ska få vara kvar här tills hon är inriden och visad på 3-års testet. Men nu visade det sig att vi redan har tre intressenter på henne. Givetvis kommer vi inte sälja henne till vem som helst. En intressent känner jag och en känner jag ytligt men dom verkar fantastiska och den tredje  har jag ingen aning om vem det är mer än att hon bor i Norge. Ja vi får se hur det blir, får vi det pris vi vill ha så säljs hon annars får hon gå kvar enligt hennes framtida plan här och utbildas. Såklart kommer priset stiga i takt med utbildningen och bedömningen av 3- års testet men så är det ju med allt! För mig är det viktigt att mina avkommor kommer till rätt människor som kan se deras kvalité och potential och kan förärva det på rätt sätt.

Igår jobbade jag halva dagen på kontoret och halva hemma då Mio är sjuk. Henriks som jobbar mer eller mindre dygnet runt måste få någon vila så därför löser vi det på detta sättet då jag faktiskt kan jobba hemifrån utan problem.

Igår kväll bakade vi Lussekatter och Mio bakade Miokatter ;-). Sjukt goda blev dom!

Ikväll ska jag på mitt andra julbord med vintertjejerna. Vi träffas fler gånger om året med dock inte alla på en gång. Vi skall ikväll till Skeppsbron i Malmö. Ska bli mysigt. Mor min håller i det tillsammans med Kicki så det kommer garanterat bli fullt drag med många skratt!

Nu ska jag åka en vända till kontoret. Ni får ha en bra dag! Å Ta hand om Er.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar