fredag 28 december 2012

LösdriftMys...

Har halmat upp lösdriften JÄTTE mycket och Myst med mina fina flickor en bra stund. Mest mys blev det med Lady som är mer lik en hundvalp än en unghäst. Hon är ta mig tusan den mysigaste häst jag någonsin skapat, visst är dom andra också kelna men efter ett tag brukar dom dock gå sin väg... Det gör inte Lady, hon är en hack i häl, hjälper till att visa exakt vart man ska klia henne, nyfiken som få, sötare än dom flesta... Kommer bli svårt att skiljas från henne den dag det blir dax för henne att flytta ifrån oss. Älskade Hot Lady, vilken prinsessan du är!
Mysig Djupströbädd
Lite häng på vår fina. Ingen reaktion ;-)

Mor & Dotter

Mys

Tiniz

Ladyssss

Mio & Trolle
Mio passade på att mysa med Trolle en stund efter han tagit in honom =-) Mycket uppskattat av båda!

Nu hopp i duschen sen iväg på middag hos goda grannar! Ta hand om Er!

2 kommentarer:

  1. Å med de ögonen som hon har o dessutom pussfläck...Vicken prinsessa! Hoppas hon hamnar hos en mysvillig ryttare! ;-) Visst är de fina de andra med men den lilla Ladyn har charmat mej genom "rutan"! Har genom åren mest gillat tuffa hästar! Min första kärlek såg ut som han skulle äta upp en! Gick lätt räkna tänderna :-) Men han pussade gott med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är ett riktigt charmtroll min fining =-)
      Spännande, hur många tänder satt han inne med ;-) hahaha!
      Dom som utmärker sig ... Syns och blir i hågkomna

      Radera