fredag 20 juli 2012

Tillsammans igen...

Äntligen har min underbara första medryttare hittat tillbaka till oss ;-). När jag köpte Bazze var Katta min medryttare och vi hade så förbaskat roligt ihop. Efter ett par år åtskilda vill nu Katta ta upp hästeriet igen efter att ha varit ifrån det i ett år pga av rygg problem. Planen är att hon skall börja rida 1 gång i veckan och om ryggen inte klagar för mycket så kanske det utökas till 2 gånger i veckan. Både Bazze och jag är lyckliga =-). Jag får avlastning 1 gång i veckan och kan lägga ännu mer tid på Mio och unghästarna och hundarna och Katta får njuta med sin "gamla" vän... Kan inte bli bättre!

Här kommer lite bilder och 2 filmer från första passet på bra länge, lite ringrostiga men jag tycker att det gick JÄTTE bra ;-).













Nu blir det grillning med goa vänner och kanske ett skönt bad i bubbeltunnan därefter!

 Ha en mysig kväll & Ta hand om ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar