onsdag 25 juli 2012

Äntligen....

Äntligen är sommaren kommen och man kan sitta ute och käka på kvällarna utan att vara påpälsad=-)
I förgår kväll efter Busfabriken satt vi ute hela familjen och njöt av en härlig kväll med god mat!Det är gött att leva dessa härligt underbara kvällar ;-).

Grillmys

Sötaste

Spex ;-)

Förrätt... Ostbågar fungerar hur bra som helst tycker Mio

Igår packade vi bilen och åkte till mor min för lite god lunch & härligt bad =-) Vi hade alltid när vi är på Hellas en härlig dag /kväll. Vi åkte hem vid 22.00 tiden och då däckade såklart Mio och har än inte vaknat =-), hahaha, utslagen hjälte!

Mio

Busungen


Barhäng. Dogisarna fick korv med Vattentonic =-)

Mio fick igår åka på sin livs första moped tur med sin far. Han tyckte det var så roligt =-) Under tiden som far & son var ute på vägarna så njöt mammsen och jag av en flaska Champagne under äppelträdet, så himla mysigt och gott =-)

Mys under "kork"eken;-)

Spänningen är på topp...

Cooling!


Idag ska Farmor och Farfar "låna" Mio då dom tycker det var alldeles för länge sedan som såg. Så fort Mio vaknar skall Henrik köra Mio till Tygelsjö och hans härliga Farmor & Farfar.

Ljushuvud ;-) hahahaha

Så ikväll när vi nu blivit ofrivilligt barnlösa ;-) ska vi passa på att åka in till Lund och käka lite gott  Henrik & jag ensamma, ska bli så mysigt!


Nu skall jag jobba och i eftermiddag ska Bazze få gå. Hovis har verken ringt tillbaka eller kommit så jag får väl jaga honom idag igen, så trist.... Har förresten hittat en ny morotskille, idag har vi hemkörning av Marcus på Karaby och det fungerar jätte bra men hans säckar börjar bli dyra så när vår granne berättade att dom fick sin släp fylld av morötter för endast 150 kr så har jag nu bestämt att
använda mig av hans kontakt. Visserligen får man hämta morötterna själv men det är alldeles här bredvid så det tar inte mer än 10 min fram och tillbaka... Går sjukt mycket morötter här och jag är helt säker på att mina hästar inte klagar om dom får ännu mer ;-)

"Mr Big"

Nu får ni ha en underbar dag och passa på att njut av solen & sommaren för vi vet ju aldrig hur länge den stannar =-) Ta hand om Er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar