torsdag 19 januari 2012

Tisdagen den 17 Januari






For vi ner i "kloakerna" för att hitta vår spårvagn som skulle ta oss från city till Kista och mässhallen. Givetvis skulle vi längst ner i underjorden. Vilket stirr och så mycket människor som mer sprang än gick. Fy vilken stress, hade aldrig pallat att bo mitt i stan och stirra på det viset då hade denna lantlollan fått magsår efter en vecka helt säkert! Men men vi hittade vår spårvagn och kom endast en kvart för sent till mässa.

Väl där så fick vi fixa det sista och mesta i vår monter då detta inte blivit gjort som det skulle. Men vi har ju inte tummen mitt i hand så det var ingen större fara. Fick rätt på allt väldigt snabbt och smidigt =-)

Efter mässan tog vi oss tillbaka till City, vilket tog 50 minuter i full galopp i alla gångar och rulltrappor, svetten rann som om man hade stått i fint regn not nice =-( så det var bara att kasta sig i duschen och slänga på sig lite poppigare kläder för sedan var det tid för en mycket god middag på Grill. Vilket ställe. Kan jag varmt rekommendera men kom ihåg att man måste boka bord annars har man ingen chans till att få bord!

Efter mässdagen och brakmiddagen somnade jag väldigt gott när jag kom tillbaka till hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar