söndag 8 januari 2012

Madde & Buz






Idag hoppade Madde vår Buz.

Tyvärr hade Buz en av sin tok dagar när han vaknat på fel sida och bara är seg och försöker smita undan. Madde fick rida för allt vad hon var värd men det gick väl sådär.
Tror bestämt att vi är 3 som måste konditionsträna Jag, Bazze och Madde ;-)

För att Buz inte skulle få komma undan med sina dumheter kallade jag in Alice som precis hoppat av Brian efter deras hoppass.
Bara Buz såg Alice så "gav han upp" och hoppade som ingenting rakt på allt.

Så nästa helg ska Alice få hoppa honom på högre hinder och en liten bana, bara för att se vart han är i sin utbildning och om han kanske är mogen för lite pay & jump till sommaren. Ska bli väldigt roligt att ;-)

6 kommentarer:

  1. Så fin han är skulle vilja se honom igen!:)

    SvaraRadera
  2. Champagnegården8 januari 2012 kl. 21:49

    Du bor inte lång bort så det är bara att komma.
    Nästa helg ska Alice hoppa Buz kanke kan du komma då?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Han är så himla fin!!!!!
    /Eva

    SvaraRadera
  4. Ja det kanske jag kan skulle vara jätte kul!!

    // Felicia

    SvaraRadera
  5. Champagnegården8 januari 2012 kl. 22:40

    Visst e han Eva... Världens bästa fjordis.

    Filicia jag smsar dig i vecken när jag vet vilken dag Alice ska hoppa, Ok?

    SvaraRadera
  6. Ja och jag ska höra med mamma! Sally kanske ville med och träffa Trolle om det är okej?:)

    Kram

    SvaraRadera