fredag 6 januari 2012

Älskade Hot Shot



Det går inte en dag utan att jag tänker på dig

Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden bara för att få vara nära dig igen, pussa din mule och stryka min hand längst din hals,rygg.
Känna dina andetag mot min nacke, precis som du brukade göra =-)

Du lever för evigt i mitt hjärta.

I mina drömmar ses vi varje natt.
Jag kan känna din mjuka varma päls mot min hand.
Ibland kan jag till och med känna dig andas på mig.
Å ibland när jag är ledsen eller något känns tungt så är det du
som "sparkar" upp mig igen

Tänk att jag, det tuffa tjejen som klarar allt i världen kan fälla så många tårar,
ha så ont i magen, ha å dåligt samvete, må så dåligt av att jag inte fanns där för dig den där förbannade jävla helvetes natten, när djävulen kom och tog dig och dina fina vänner. Jag Hatar den "finns inga ord för det jag känner" natten.

Tårarna rinner lika mycket nu som då och det får dom göra tills den dagen vi ses igen! För den dagen kommer, det måste jag tro på annars klarar jag det inte... Inte utan dig, min första bästa Vän. - Jag vet att du"finns" för mig nu också på ett eller annat sätt, Jag vet att det är du som vakar över mig och alla djuren, hur kan det annars bli/gå så bra för oss?

Älskade Vännen ❤ Finns säkert folk som tycker att jag är fullständig galen/knäpp som känner såhär efter så många år (5,5)...
Visst det kanske är många år för Er men för mig känns det som igår och jag upplever den***** J****A natten om och om igen och önskar att jag kunde ändra ödet.

Livet är så orättvist.

Tack för att du hjälper mig att genomföra min dröm.
Nu har även din fina "flickvän" ZaZa flyttat hit (men det vet du säkert, kanske var det till och med så att det var du som såg till att hon faktiskt kom till oss)
Lycka för oss, dig och mig som alltid varit så glada för ZaZaBraZzaMandelMazza.

Är evigt tacksam för mina underbara Älskade Hästatroll som finns hos mig,
det enda som fattas mig är Du ❤

2 kommentarer:

  1. usch, börjar nästan gråta!
    förstår hur mycke du saknar honom!

    tur att dom alltid lever kvar i våra drömmar!

    Jag saknar också min ängel (Beauty) något så otroligt!!
    kram

    SvaraRadera
  2. jag började gråta där litte smått, hihi. jättefint skrivet, förstår verkligen hur du känner även om jag inte varit med om samma sak.

    SvaraRadera