tisdag 10 januari 2012

Tisdag



Det går i 190 här som vanligt men nu känns det mer än vanlig, nästan som att jag inte ska hinna med allt jag vill och behöver men det löser sig för det gör alltid för eller senare.

Håller på att fixa det sista inför mässan i Stockholm nästa vecka. Och som vanligt blir allt ett jäkla kaos precis in idet sista men jag brukar lyckas reda ut det så det ska jag banne mig göra nu också ;-)

Flickorna är jätte duktiga varje dag. att skilja dom från prinsessorna fungerar klanderfritt.

I morgon ska jag på 2.5 års koll med Mio... Vad tiden springer iväg! Helt J-A sjukt.

Madde är här och tar hand om alla hästarna idag. Skönt då har jag bara kvällsfodringen då hon idag både tagit extra hand om Buz & Baz och dom andra rids ju inte men blir ändå lovligt bortskämda med mycket borstande och kärlek. Massage varje dag ska det vara och till det serverar vi ett varmt fotbad. dom har det för bra mina stora fyrfotade Bäbisar!♥

Mina fina Kingsland tröjor har kommit idag, lycka♥

Ha en mysig Tisdagskväll

1 kommentar: