tisdag 4 september 2012

Tisdag

Tokstollarna

Sitter på jobb och skall snart in på första mötet. När jag kommer hem så kommer Farmor och Farfar och hjälper mig med Mio så jag kan Tömköra Bazze. Sen blir det bara Mio Mys resten av kvällen =-)

Har huvudet fullt av jobbprojekt, hästprojekt och en massa annat. Har funderat en hel del på en häst jag gärna skulle vilja "rädda" från dess öde men i nuläget är det ingen som vet någonting och detta tär en hel del på mig =-(. Har hästar så det räcker men det gör så förbaskat ont i hjärtat när en så ung häst eventuellt måste tas bort. Inget mer sagt om detta nu utan ödet får utvisa vad som är meningen för detta fina sto.

Har en mässa att förbereda där montern skall byggas på Torsdag och utställningen är på Fredag & Lördag. Känner inte alls för det nu när jag har så mycket med Stockholm som måste hinnas med innan uppstart. Men det är bara till att klistra på smilet och se glad ut! Ta det lugnt får jag göra så länge sedan i min grav. Ska fan kräva dun kudde och täcke med mig ner i mörkret med ett mjuk och skönt lakan på en mjuk skön madrass under mig =-), hahahaha

Nä nu måste jag sätta fart här! Ta hand om Er

S.A.N.T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar