tisdag 18 september 2012

Ledsen


Att jag inte hunnit blogga på ett tag.
Allt är kaos kan man väl säga, mer eller mindre.
Stockholm håller på att dra ihop sig och alla deadlines skall slutföras.
På hemma fronten så är det fullt ös med hästarna och hundarna och sist men Inte minst Mio, mitt livs hjärta♥. Kan lugnt erkänna att jag är helt slut på kvällarna när jag kommer in från stallet och det är knappt jag kan hålla ögonen öppna innan det är dax för kvällsfodringen till  hästarna som alltid görs mellan 22.00-23.00 beroende på när dom kommer in på kvällarna. Att äta kvällsmat känns väldig långt bort så jag är glad att jag ser till att få i mig en ordentlig lunch varje dag. Givetvis lagar jag mat till Mio varje dag vilket han käkar med Farmor & Farfar själv är jag för slut att ens tänka på mat när jag väl kommer in! En dusch sedan är jag knockad så som ni förstår så finns det en liten anledning till varför bloggandet uteblir så här precis innan den stora öppningen =-S. Jag är jätte tacksam för Er som fortsätter följa mig/oss här fast den dåliga uppdateringen och lovar att det snart kommer bli mycket bättre. Hoppas på att jag hinner göra en skön uppdatering om vår helg som var helt galet rolig inom kort... Den som väntar på något gott.... Hahahaha.

Ta hand om Er


2 kommentarer:

  1. Klart vi följer dig ändå!! Du har en bra,kul,intressant blogg!
    Hoppas allt går bra, se bara till att vara rädd om dig mellan varven!
    Kramizar Camilla

    SvaraRadera