fredag 28 september 2012

Nöjda Killar

 Vår Nöjda Killar står och njuter i sina hagar efter att lunchen blivit serverad =-).

Bazze

Min Ögonsten Chilli, NO:ONE av våra avkommor!


Söta Buz

Söta Trolle

Har haft en hemsk natt då jag vakande 03.30 för att gå på toaletten och sedan insåg att den förbaskade UVI var på väg tillbaka vilket resulterade i att det inte blev mer sömn denna natt! Är lite sliten men men det som inte dödar... Är det inte bättre tills på Måndag får jag väl uppsöka en läkare.

Har väl lyckats att ta hand om det sista inför Stockholms öppningen på Måndag, åtminstone det mest nödvändiga sen är jag helt medveten om att det kommer att uppkomma en massa frågetecken och och en viss förvirring innan allt är in arbetat men detta får jag lösa eftersom dom problemen kommer =-).


Ska strax hoppa in i duschen för att göra  mig färdig inför kvällens Hockey Match med alla härliga mer eller mindre partners på Arenan i Malmö ikväll. Hinner och orkar jag blir det en visit hos Peter som fyller år idag (Henrik Kära Bror). Henrik och Mio ska dit och fira honom och eftersom jag inte är så långt ifrån så blir det nog en tur dit efter matchen.

Ni får ha en härlig Fredag & Helg! Ta hand Om ER!

2 kommentarer:

  1. Masfrilla....Förstår varför pannluggen är kapad...men kanske inte den vackraste :-)

    SvaraRadera
  2. Hihi Nä vackert är det inte... Men se det måste han få =-)

    SvaraRadera