torsdag 20 september 2012

Redan Torsdag


Hemskt vad tiden springer....iväg ;-)... Jag hinner inte med! Men detta betyder att min semester närmar sig med stormsteg, Lovely! Hösten har kommit med besked till FlädieLand. Idag var det endast 8 grader när jag steg upp och när jag landade här i Svedala hade det endast gått upp till 10 grader, Brrr - Kallt! Hinner inte skriva så mycket nu för jag skall strax in på första mötet men jag hoppas att jag skall hinna lägga in bilderna från helgens kräftskiva ikväll så jag kan lägga ut en del censurerade här på bloggen ,-).


Bazze Hjärtat i uppvärmingen

Tia hjärtat med sin Mormor som fick hålla i tömmarna för första gången, Efter jag var färdig med henne =-)

Tömkörde Bazze och Tia igår och dom var super duktiga båda två! Stolt matte och tränare efter två så klockrena pass =-) Extra eloge till Tia som kämpade sig igenom sitt pass i ösregn, hon jobbade på som det var solsken och regnbågen sken så fint över banan, var riktigt vacker =-)

Regnbågen x 2 landade perfekt i lösdrift skjulet - Mina skatter

Vill passa på att Tack Farmor Gunilla och Farfar Stig för all hjälp med min älskade Mio. Ni är bäst!

Utslagen Mio efter en massa skoj och lek med Farmor =-)
Ha nu en underbar dag och ta hand om Er!

2 kommentarer:

  1. Ja, nu är det ingen återvändo...hösten är här! Men trodde aldrig att jag i år skulle klaga på att det är för torrt i skogen för trattisar!
    Men det finns bara några få o torra här i Faluskogarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir till att inhandla en massa ljus =-) Som här höst & Vinter till...

      Radera