tisdag 7 augusti 2012

Hallojsan

Börjar inlägget med några kloka Ord!

Är sjukt trött idag så detta inlägg blir INTE långrandigt. Har varit på kontoret idag och jobbat "häcken" av mig... Är helt slut i huvudet! Ska strax bädda ner mig i soffan och titta på en film,  Marilyn Monroe , Givetvis skall denna film njutas tillsammans med  en stor skål PopCorn.


Hör och häpna... Jag har tagit semester både Torsdag & Fredag denna veckan vilket innebär 2,5 dags semester detta ÅRET... Visst är det fantastiskt... Borde gå in i Guiness rekord bik ;-) hahahaha!

Mr SötNosss

På Torsdag skall jag åka till Tullstorp och hjälpa Sophie att visa hennes föl på selekteringen inför fölaktionen. Ska bli jätte roligt att äntligen få träffa Sophie =-).

Weyron ❤

På Fredag åker jag till Stävie och skall hjälpa Anneli med hennes Weyron & hans mor "Sprättan". Ska fota och filma dom! Och givetvis hjälper jag till med allt annat som kan behövas också!


På Lördag & söndag hittar ni denna svensken på Malmö City Horse Show... Hinner jag åker jag nog dit en stund på fredag också =-). Ni som kan komma hit/dit... Missa INTE detta evenemang... Pågår i skrivandets stund!!!!!!!

http://www.malmo.se/mchs

Soffmys... Pazz gör allt för att få lite kel... Här snurra han ut och in på sig själv för att få plats ;-)
Älskade Tonåringen❤


Montina mår JÄTTE BRA igen... Har inte fått något återfall och är pigg och kry... Lycka  ❤


Nä gott Folk nu skall jag dra mig tillbaka! Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar