onsdag 9 juni 2010

Suck...


Detta eviga undrande tar nog aldrig slut...
Var e sommaren med sin underbara värme som bränner i hårremmen och fyller
kroppen med energi så man ska klara den tuffa vinter som kommer?

Är mest uttråkad idag det regnar... Som vanligt. Men det är inte så kallt så det är väl fördelen med dagen då. Jag busar lite halvdant med Mor min men hon verkar inte
bry sig så mycket. Saknar en vän jag kan leka med, hoppas matte hittar någon snart som vill komma och bo här denna regniga sommar.

Vi har en stor vakthund här på Gården som heter Bentley och kallas för Mr Bee.
Han vaktar utomhus medan Mr Zee min kompis vaktat inne så jag råder alla som ens tänker tanken till inträde här på gården att göra det med full säkerhetsklädsel.
Mr Bee är 2 år och stor som ett hus. Han älskar att käka katter, harar och allt annat han kan komma ikapp när han jagar. Jodå även människor ;-)...
Man kan väl säga såhär... Man hör på långa vägar om någon entrar gårdsplan för Mr Bee
skäller som ingen annan.

Nu ska jag återgå till att "terra" mor min.

Hoppas på bättre väder och håller hovarna i kors för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar