måndag 14 juni 2010

Har blivit med Bror eller Syster.


Idag bar det iväg till Hageby för att kolla om mamma är dräktig.
Det var hon, hoppas jag får en syster, det hade varit så gulligt...

Jag fick mycket beröm av Matte när vi lastades, mamma och jag.
Jag tycker själv att det gick jätte bra idag=-).

När husse satt på mig min grimma stod jag dessutom helt still för 1:a
gången, visst e jag duktig, matte säger att jag börjar bli stor eftersom
jag beter mig så ;-),hehehe...

Den store stå fortfarande i sin Box och väntar på Hovis... Han skulle vart här vid lunch men har inte kommit än, dessa hovslagare har sina egna tider som inte överensstämmer med alla andras tider...
Stackars Bazze som såg framemot att få komma ut i hagen idag...
Hoppas den där hovisen kommer snart.

Jag och mamma går i vår stora sommarhage och myser av solen som hittat fram och vårt gröna goda gräs... Hoppas vi får vara ute länge idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar